Hos Aarhus CrossFit er vi her for dig. Skulle du have spørgsmål om vores medlemskaber, hold eller noget helt tredje, så står vi klar til at hjælpe dig.
Nedenfor har vi dog svaret på nogle af de mest gængse spørgsmål, som vi er blevet stillet, så tag et kig og se, om der ikke er lige netop det svar, du søger.
INTRO
Du kan booke en gratis intro time ved at tilmelde dig HER.
Vi glæder os til at introducere dig til CrossFit og vores fede sted på havnen 😊
Som aktivt medlem af Aarhus CrossFit er du altid velkommen til at støtte din ven/veninde igennem introtimen.
Din ven/veninde tilmelder sig via hjemmesiden, og du tilmelder dig Open Gym på dagen i receptionen.
God fornøjelse!
MEDLEMSKAB
Medlemskabet kan sættes i bero for minimum 1 uge dog maks 6 måneder. Der skal ved beroperiodens start angives start- og slutdato for beroperioden. Medlemskabet kan sættes i bero op til 4 gange pr. år. Det er ikke muligt at sætte et medlemskab i bero i en opsigelsesperiode, og en evt. berosætning ophæves, hvis medlemskabet opsiges.
Send en mail til reception@aarhuscrossfit.dk med en start- og slutdato for din bero-periode, gerne et par dage i forvejen. Så hjælper vi med resten 🙂
Du kan udmelde dig ved at henvende dig i receptionen eller sende os din udmeldelse på reception@aarhuscrossfit.dk
Vær opmærksom på, at opsigelsesperioden er løbende måned + 1 måned.
Du kan blive medlem af Aarhus CrossFit via vores webshop her på hjemmesiden, eller i receptionen.
Har du brug for hjælp i forbindelse med oprettelsen af medlemskab så kontakt os gerne på reception@aarhuscrossfit.dk, og vi vil naturligvis hjælpe dig.
Du kan få tilsendt et nyt password ved at sende en mail til reception@aarhuscrossfit.dk
BOOKING
Efter du har meldt dig ind via vores hjemmeside, kan du tilmelde dig hold via vores app. Appen hedder ‘Aarhus CrossFit’, og du kan finde den både i App Store og på Google Play. Du modtager dine loginoplysninger i din velkomstmail.
Du kan tilmelde dig indtil 30 min før holdstart, og det er kun muligt at booke/fremmøde til 1 hold pr dag. Det er muligt at træne med på flere hold om dagen, hvis der få minutter før holdstart er ledige pladser.
BETALING
Hvis din betaling er fejlet vil du modtage en email, hvor vi beder dig indbetale. Hvis du har skiftet bankoplysninger bedes du rettet dette via vores app. Naviger til Forsiden -> indstillinger -> Betalingskort
Er du ikke fremmødt til din bookning 5 min. før timen starter, vil du bytte plads med medlemmer på en evt. venteliste, og modtage en bøde på 40 kr. for sent fremmøde. Du kan stadig deltage på holdet, hvis der er plads.
Udebliver du fra din bookning, vil du ligeledes blive noteret med en bøde på dit medlemskab og den kommende opkrævning.
Husk! Du kan afmelde dig indtil 2 timer før holdstart via vores app – og du kan selvfølgelig også altid ringe til os.
FEJLFINDING
- Du prøver at booke til en time for tæt på holdstart (Booking skal ske mindst 30 min før holdstart.)
- Du prøver at booke til mere end 1 hold pr. dag.
- Dit medlemskab er udløbet.
- Dit medlemskab er i bero.
- Manglende betaling af kontigent.
Hvis ikke det er en af ovenstående årsager så kontakt os på reception@aarhuscrossfit.dk
Du kan ikke booke/afmelde via email eller telefonopkald.
Der kan være 2 årsager til denne fejl:
1) Du har et 10 turs kort, hvor der ikke er flere klip på, eller kortet er udløbet.
2) Du kan med dit medlemskab booke/fremmøde til 1 hold pr. dag. Hvis du allerede har været booket/fremmødt på et hold, er det ikke muligt at booke flere hold denne dag, men du er meget velkommen på et hold mere, såfremt der er plads, når alle der har booket har haft mulighed for at fremmøde.
Hvis du oplever en helt tredje fejl så kontakt venligst receptionen på reception@aarhuscrossfit.dk